Критерії оцінювання

Критерій
/бали
3 бали
2 бали
1 бал
Пошукова
діяльність
-   при виконанні завдань використано як рекомендовані,  так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-   робота виконана самостійно.
-          при виконанні завдань використано всі  рекомендовані  інтернет-ресурси;

-          виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-          при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;

-          виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
Виконання
завдання
-    виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
-    використовується інформація з достовірних джерел;
-                      відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;

-    завдання виконано в повній мірі та у визначений часовий проміжок.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка інформація використовується з недостовірних джерел;
-   відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами,  висновки частково аргументовані;
-   завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного з невеличкою затримкою.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка (або вся) інформація використовується з недостовірних джерел;
-    відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;



-    завдання виконано з затримкою.
Розуміння
завдання
-   виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;

-   виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу  використаної інформації;
-   завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;
-   проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-        виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
-        учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел;

-        включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
-        проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-        виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
-        включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;

-        надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі;

-        зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на  запитання завдання квесту.
Творчий
підхід
-        учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-        реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;

-        створено власні (авторські) матеріали;
-        робота вирізняється яскравою індивідуальністю;
-        наявні міжпредметні зв’язки.
-        учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-        реалізовано шаблонний підхід до вирішення  завдання;
-        створено деякі власні (авторські) матеріали;



-   наявні міжпредметні зв’язки.
-        учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;
-        не реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;


-        робота не вирізняється яскравою індивідуальністю;
-        відсутні міжпредметні зв’язки.
Дотримання правил віртуального
спілкування
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані правила віртуального спілкування;
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано етичні принципи та норми.
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані деякі правила віртуального спілкування
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано деякі етичні принципи та норми.
-    використана не власна електронна скринька;
-    не застосовані правила віртуального спілкування
-    не використано функції прикріплення файлу;
-                      не дотримано етичних принципів та норм.
Робота з ІКТ
-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали згідно вимог;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-    демонструється високий рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.

-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті; 
-    демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали згідно вимог;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-    демонструється середній рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.
-    використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації;

-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали згідно вимог;

-    демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.

Немає коментарів:

Дописати коментар