Критерій
/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова
діяльність
|
-
при виконанні завдань
використано як рекомендовані, так і
самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-
робота виконана
самостійно.
|
-
при виконанні завдань
використано всі рекомендовані інтернет-ресурси;
-
виконання роботи
самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
|
-
при виконанні завдань
використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
виконання роботи
здійснено зі сторонньою допомогою.
|
Виконання
завдання
|
-
виконана робота відповідає темі квесту та
поставленим завданням;
-
використовується
інформація з достовірних джерел;
-
відповіді на запитання
повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
-
завдання виконано в повній
мірі та у визначений часовий проміжок.
|
-
у виконаному завданні
наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка інформація
використовується з недостовірних джерел;
-
відповіді на запитання
неповні, не завжди проілюстровані прикладами,
висновки частково аргументовані;
-
завдання
виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні
основного матеріалу з поміж другорядного з
невеличкою затримкою.
|
-
у виконаному завданні
наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка (або вся)
інформація використовується з недостовірних джерел;
-
відповіді на запитання
неточні або відсутні взагалі;
-
завдання виконано з
затримкою.
|
Розуміння
завдання
|
-
виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
-
виконане
завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації;
-
завдання
включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;
-
проаналізовані
запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка
приведе до правильної відповіді.
|
-
виконана
робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
-
учнями
використана обмежена кількість інтеренет-джерел;
-
включаються
матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не
відповідають заданій темі;
-
проаналізовані
запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які
можуть привести до хибної відповіді.
|
-
виконана
робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
-
включені
матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;
-
надані
матеріали не мають відношення до поставленої задачі;
-
зібрана
інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
|
Творчий
підхід
|
-
учнями
представлені різні підходи вирішення завдання;
-
реалізовано
власний підхід до вирішення завдання;
-
створено
власні (авторські) матеріали;
-
робота
вирізняється яскравою індивідуальністю;
-
наявні
міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями
представлені різні підходи вирішення завдання;
-
реалізовано
шаблонний підхід до вирішення
завдання;
-
створено
деякі власні (авторські) матеріали;
- наявні міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями не
представлені різні підходи вирішення завдання;
-
не
реалізовано власний підхід до вирішення
завдання;
-
робота не
вирізняється яскравою індивідуальністю;
-
відсутні
міжпредметні зв’язки.
|
Дотримання
правил віртуального
спілкування
|
- використана власна електронна скринька;
- застосовані правила віртуального спілкування;
- використано функції прикріплення файлу;
- дотримано етичні принципи та норми.
|
- використана власна електронна скринька;
- застосовані деякі правила віртуального спілкування
- використано функції прикріплення файлу;
- дотримано деякі етичні принципи та норми.
|
- використана не власна електронна скринька;
- не застосовані правила віртуального спілкування
- не використано функції прикріплення файлу;
-
не дотримано етичних
принципів та норм.
|
Робота
з ІКТ
|
- використовуються не лише запропоновані, але і власно
дібрані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
- демонструються вміння оформлювати різноманітні
матеріали згідно вимог;
- демонструються вміння створювати гіперпосилання;
- демонструється високий рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами.
|
- використовуються не лише запропоновані, але і власно
дібрані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
- демонструються вміння оформлювати різноманітні
матеріали згідно вимог;
- демонструються вміння створювати гіперпосилання;
- демонструється середній рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами.
|
- використовуються
лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
- демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні
матеріали згідно вимог;
- демонструється низький рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами.
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар